Een sfeervolle week vol productie en SEO technieken.

Een tijd geleden was een like-share-win actie op social media… Deze werd gewonnen door Jeanette Bierkens.
Een mooi portret was geboren! Gemaakt in houtskool en grafiet op a3 formaat met lijst een passepartout. Later deze week werd het portret opgeleverd. Jeanette was er erg blij mee en de tekening kreeg een mooie, prominente plek in de woonkamer.

 

Zeg nu zelf; het is wel een eye-catcher en sfeermaker in de huiskamer! Dit is nou precies waar ik het voor doe! Een mooie indruk achterlaten én ook nog eens een tevreden klant met positie Google recensie. Maar naast tekenwerk is er ook weer een bedrijfslogo bijgewerkt, van een klusbedrijf van TS Klus. Een stukje grafische vormgeving.

Ondertussen is Swid’art ook onderhevig aan een metamorfose onder de motorkap; Er wordt tijd besteed aan SEO en Microdata! Wat doet SEO en microdata precies?  SEO, ofwel; ‘Search Engine Optimalisation’, is het optimaliseren van je pagina voor zoekmachine’s als Google. Microdata zorgt ervoor dat zoekmachines als Google makkelijker kunnen begrijpen wat de context en inhoud is van je website. Zodoende wordt je site beter in het rijtje gezet tussen gevonden resultaten op basis van zoektermen. Maar niet alleen SEO technieken zijn afdoende… Wat te denken van social media, waar de massa vooral visueel is ingesteld en waarde hecht aan video’s of foto’s? Swid’art verspreid zich op zowel social media als op google. Denk aan bijvoorbeeld like-share-win acties. Een ding waar Google Zeker waarde aan hecht; sitemaps, duidelijke structuur en, natuurlijk… recensies! Zoals je kunt zien, als je op Google ‘swidart’ intypt, wordt alles netjes gerangschikt.

Het krijgen van een goede recensie rolt verder, tot een mogelijke opdracht bij een ander. Om die reden wordt het dan ook enorm aangemoedigd om een review over Swid’art te schrijven.  Als dank hiervoor kunt u een prijs verwachten! Dus mocht u ervaringen met Swid’art hebben, schroomt u zichzelf niet en laat het Swid’art weten!

Deze pagina delen op: